يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۸۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
برادرزاده «اسامه بن لادن» در اولین مصاحبه خود گفت، اگر نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود ممکن است چیزی مانند حملات یازده سپتامبر تکرار شود.
ادعای برادر زاده بن‌لادن: شکست ترامپ می‌تواند 11 سپتامبر دیگری را رقم بزند

به گزارش پایگاه 598، «نور بن لادن» برادرزاده «اسامه بن لادن» سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند مانع از وقوع حملات مشابه ۱۱ سپتامبر شود.

نور بن لادن در اولین مصاحبه زندگی خود که با روزنامه «نیویورک پست» انجام گرفت مدعی شد: «داعش در دولت اوباما/بایدن قدرت گرفت و آن‌ها توانستند به اروپا نیز راه پیدا کنند. ترامپ نشان داده که می‌تواند با خشکاندن ریشه‌های تهدیدات تروریستی پیش از آنکه آن‌ها فرصت حمله پیدا کنند، از ما و آمریکا محافظت کند».

برادرزاده ۳۳ ساله سرکرده تروریست‌های القاعده با اشاره به اینکه خود را «قلباً آمریکایی» می‌داند گفت، از ۱۲ سالگی پرچم آمریکا را در اتاق خود نصب کرده بود و همواره آرزوی سفر به این کشور را داشته است.

او در ادامه گفت، با تمام وجود در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا  از ترامپ حمایت می‌کند و آن را مهم‌ترین انتخابات این نسل توصیف کرد.

نور بن لادن درباره ترامپ گفت: «از همان سال ۲۰۱۵ که اعلام کرد قرار است در انتخابات شرکت کند هوادارش بودم. از دور نظاره‌گر عملکرد او بودم و وی را تحسین می‌کردم. او باید دوباره انتخاب شود. این نه تنها برای آینده آمریکا بلکه تمام تمدن غرب حیاتی است».

او که متولد سوئیس بوده و همانجا زندگی می‌کند، افزود هنگامی که کلاه مخصوص هواداران ترامپ با شعار «دوباره آمریکا را بزرگ می‌کنیم» را بر سر گذاشته و به خرید رفته بود، زنی بر سرش فریاد کشیده و او را احمق خطاب کرده است.

این ادعاهای برادرزاده بن لادن در حمایت از ترامپ در حالی صورت می‌گیرد که ارتش آمریکا از زمان ورود او به کاخ سفید همچنان از گروه‌های افراط‌گرا نظیر داعش حمایت کرده و به گفته فرماندهان محلی، حتی نیروهای آمریکایی بر تعلیمات نظامی داعشی‌ها و دیگر گروه‌های تروریستی منطقه نظارت دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها