يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۸۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
حسینی ، مظاهری یا ... حقیقی
باشگاه استقلال شب گذشته مذاکراتی جدی با رشید مظاهری گلر سابق تراکتور انجام داد ، مذاکره‌ای که با وکنش سید حسین حسینی همراه بود.
به گزارش پایگاه 598، با دمیده شدن سوت پایان رقابت‌های لیگ هجدهم، استقلال توانست با ثبت رکوردی تاریخی از رقیب سنتی خود پیشی بگیرد و با 13 گل خورده، بهترین خط دفاعی ادوار لیگ را به نام خود ثبت کند؛ تیمی که در درون دروازه آن به صورت چرخشی سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی قرار داشتند. رحمتی در 17 بازی که برای استقلال در درون دروازه قرار گرفت، تنها 6 گل را دریافت کرد و توانست 12 کلین‌شیت از خود به جای بگذارد. آماری که زیر سایه حواشی دربی جنجالی فروردین ماه 98 گم شد و هواداران استقلال خواهان جدایی مهدی رحمتی شدند چرا که وی را مقصر نخست از دست رفتن آن دربی و پنالتی جنجالی فرشید اسماعیلی می‌دانستند.

 

حسین حسینی هم در 13 بازی که سنگربان استقلال بود، 7 گل را دریافت کرد؛ اما با پایان لیگ هجدهم، رحمتی سر از مشهد در آورد و حسینی بدون رقیب شماره یک را به تن کرد. 


گلر شماره یک استقلال در همه بازی‌هایی که آبی‌ها تا اینجای فصل در لیگ برتر، رقابت‌های آسیایی و جام حذفی مقابل رقبای‌شان صف‌آرایی کرده‌اند، حضور داشته است؛ 40 بازی و آمار 40 گل خورده40 گل خورده‌ای که بخشی از هواداران استقلال آن را به حساب بهزاد غلامپور گذاشته‌اند .با این‌حال حجم انتقادات پس از فینال جام حذفی به حدی بالا بود و همچنان در فضای مجازی بالاست که عده‌ای حتی خواهان جدایی حسینی در پایان لیگ نوزدهم هستند تا سناریوی مهدی رحمتی برای رقیب سرسختش تکرار شود. 


در این اثنا رشید مظاهری جدی‌ترین گزینه استقلال برای دروازه آبی‌هاست اگرچه مظاهری با وجود فسخ یک‌طرفه  برای جدایی از تراکتور، مشکلات عمده‌ای دارد و سخت به نظر می‌رسد او بتواند از این تیم رضایت‌نامه بگیرد. دیشب همچنین بحث مذاکره حقیقی و استقلال هم مطرح شد. علیرضا حقیقی جزو معدود سنگربان درجه یک بازار نقل و انتقالات است که قراردادش با نساجی هم به پایان رسیده و می‌تواند در جمع گزینه‌های مطرح شده بیاید.


همه این اتفاقات و شایعات در شرایطی است که بیب فرعباسی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان گزینه آبی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانه تا پیش از فینال جام حذفی بود؛ گزینه‌ای که بیشتر برای آن بود تا در روی نیمکت استقلال پشتوانه بهتری در پست دروازه بانی داشته باشد. اتفاقی که بعید نیست رخ بدهد و همچنان پیراهن شماره یک به تن حسینی بماند اما ظاهرا درست یا غلط بخشی از هواداران  توقع  دارند یک دروازه‌بان جدید و اسمی به تیم اضافه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها