أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۸۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
ستاره شمالی در راه مهدی طارمی
علی علیپور مهاجم شمالی پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا جدایی خود را از جمع سرخپوشان رسمی کرده باشد.
به گزارش پایگاه 598، علیپور که بعد از حضورش در پرسپولیس به عنوان یک بازیکن جوان از تیم راه آهن، همواره در بین بهترین‌های این تیم حضور داشته و مهره‌ای تاثیرگذار در تمام قهرمانی‌های پرسپولیس در چهار فصل گذشته بوده، دقایقی پیش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا بدین ترتیب از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود؛ او دقیقا قصد دارد همان مسیری را طی کند که مهدی طارمی پیش از او طی کرده بود.

 

حضور در یک تیم پرتغالی، با عدد نه چندان قابل توجه، درخشش احتمالی و البته پیشرفت به تیمی بهتر در اروپا؛ چیزی که علیپور بعد از درخشش مداوم در فوتبال ایران استحقاقش را دارد. جدایی این مهاجم که البته به نظر می‌رسید دیگر وقت لژیونر شدنش فرا رسیده باشد، خبری بد برای کادرفنی پرسپولیس است که حالا برای برداشتن بار خط حمله باید به دنبال جذب یک مهاجم جدید هم باشند؛ آن‌هم در شرایطی که لیگ برتر فوتبال ایران، مهاجمین گلزن قهاری به اندازه کافی پرورش نداده است.

 

علیپور در پیام خداحافظی‌اش  به این نکته اشاره کرده که پرسپولیسی‌ها به دلیل چارچوب مصوبی که داشته‌اند (سقف قرارداد) نمی‌توانند خواسته‌های او را فراهم کنند که البته در این مورد هم حق با آن‌هاست؛ وی همچنین تاکید کرده می‌رود تا خود را در فضای دیگری محک بزند وگرنه به معنای واقعی از پرسپولیس جدا نشده و قلبش با این تیم خواهد بود.


این ستاره پرسپولیس در طول دوران حضورش در این تیم 212 بار در رقابت‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی و البته سوپرجام ایران به میدان رفته است که توانسته 72 گل برای تیمش به ثمر برساند و تجربه آقای گلی در لیگ برتر را هم در کارنامه خود دارد.

 

حالا با جدایی علیپور خط حمله پرسپولیس پس از 6 سال چهره جدیدی را به خود خواهد گرفت و در شرایطی که حال حاضر عیسی آل کثیر و مهدی عبدی دو مهره در دسترس سرمربی هستند، باید دید این تیم چهره جدیدی برای تقویت قوای تهاجمی خود استخدام می‌کند یا از گزینه‌هایی مثل وحید امیری برای حضور در خط حمله استفاده خواهد کرد.

 

منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها