يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۹۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
نام تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در لیست خرید بارسلونا در تابستان امسال قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، موندو دیپورتیوو در گزارشی فاش کرد بارسلونا در تابستان امسال قصد دارد بازیکن سابق خود یعنی تیاگو آلکانتارا به خدمت بگیرد. البته رونالد کومان سرمربی جدید بلوگرانا جذب جورجینیو وینالدوم، هافبک هلندی لیورپول را ترجیح می دهد، اما ممکن است تیاگو بعد از هفت سال دوباره لباس بارسلونا را بر تن کند.

 

 

فقط یک سال از قرارداد تیاگو با بایرن مونیخ باقی مانده و اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال او به لیگ برتر و تیم هایی چون لیورپول و منچستر یونایتد شنیده شده است. البته تیاگو دیروز در مصاحبه ای مدعی شد اخبار مربوط به تمایل جدایی او از بایرن مونیخ همه ساله منتشر می شود و برای او اهمیتی ندارد، اما مسئولان این باشگاه در هفته های اخیر بارها علاقه تیاگو به جدایی را تایید کرده اند.

 

بارسلونا پیش از این میرالم پیانیچ را در ازای انتقال آرتور از یوونتوس به خدمت گرفته بود، اما کومان به دنبال تقویت بیشتر ترکیب در خط میانی است. قرارداد جینی قرارداد واینالدوم با لیورپول نیز در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و مدیران بارسا می خواهند این هافبک هلندی را با قیمتی مقرون به صرفه و حدود 25 میلیون یورو جذب کنند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها