أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۷۰۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سرانجام تکلیف نیمکت سرمربیگری تیم نود ارومیه مشخص شد و آن‌ها رسماً فعالیت خود را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول آغاز کردند.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال نود ارومیه که فصل گذشته از شانس‌های صعود به لیگ برتر بود و در اواسط فصل وحید بیاتلو به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد، نتوانست جواز حضور در لیگ بیستم را پیدا کند و مسئولان نود در تلاش هستند تا ماموریت نیمه‌تمام خود را در فصل پیش‌روی لیگ دسته اول به اتمام رسانند. آن‌ها در گام نخست تکلیف سکاندار نیمکت خود را مشخص کردند و پژواک کرم‌پور به عنوان سرمربی جدید نود ارومیه معرفی شد. 

 

کرم‌پور در تیم لیگ دویی کاسپین قزوین سابقه مربیگری دارد و از هفته دوازدهم مسئولیت این تیم را برعهده گرفت، در حالی که تا قبل از آن در انتهای جدول قرار داشت اما با حضور کرم‌پور کاسپین در هفته‌های پایانی لیگ دو حتی مدعی صعود هم شده بود.

 

وی مربی اسبق باشگاه وردربرمن آلمان و تیم ملی جوانان ایران است که اکنون با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم نود ارومیه در لیگ دسته یک فوتبال ایران را برعهده گرفته است؛ این مربی ایرانی که مربیگری خود را از آلمان شروع کرده و جزو مربیان جوان فوتبال اروپاست، آنالیزور فدراسیون فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بوده است و سابقه فعالیت در نفت و راه آهن تهران، سپاهان اصفهان، تیم ملی جوانان و تیم های اروپایی را در کارنامه خود دارد.


گفتنی است وی هم اکنون ساکن هامبورگ آلمان است و بزودی برای شروع تمرینات پیش فصل وارد ایران خواهد شد.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها