کد خبر: ۴۷۷۰۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
این تیم تشنه جبران است
بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن فصلی کابوس وار، حالا به لطف ماندنی شدن مسی در اندیشه جبران مافات است. شش مهاجم تشنه انتقام نیز مسی را همراهی خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از موندودپورتیوو، در نهایت همیشه پایان فصل و نتایج کسب شده توسط هر تیم نشان دهنده موفقیت آمیز بودن یا نبودن پروژه ورزشی باشگاه است اما به جرات می توان گفت که رونالد کومان سرمربی جدید بارسا تیمی فوق العاده حداقل در منطقه هجومی در اختیار دارد.

 

 

 

دست کومان در خط حمله باز است و او که از 26 سپتامبر باید بارسا را در لالیگا به مصاف ویارئال بفرستد، خوشبین است که نه تنها در لالیگا که در لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا هم تیمی موفق باشند.

در این بین ماندنی شدن لیونل مسی نیز خیال مرد هلندی را راحت کرد و او حالا با در اختیار داشتن فوق ستاره آرژانیتنی به موفقیت پروژه اش بیش از پیش امیدوار شده است.

 

 

 

 

بارسا فصل بعد لوئیس سوارز دومین گلزن برتر خود در شش سال گذشته را در اختیار نخواهد داشت. او به زودی و پس از فسخ قرارداد راهی یوونتوس می شود و فعلا ممفیس دییپای ستاره هلندی لیون برای جانشینی او شانس بیشتری نسبت به لائوتاور مارتینز دارد.

بدون سوارز و حتی جانشین احتمالی او نیز رونالد کومان ابزارهای لازم را در منطقه هجومی در اختیار دارد.

آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، فیلیپ کوتینیو، آنسو فاتی، فرانسیسکو ترینکائو و پدری گونزالس در کنار لیونل مسی ستاره های بلوگرانا در خط حمله محسوب می شوند. ترکیب از جوان ها و با تجربه ها که قطعا هر مربی آرزوی داشتن شان را دارد.

 

 

Griezmann bench: Ansu Fati, in the line-up against Valladolid

 

 

اولین بازی دوستانه بارسا شنبه پیش رو برابر ناستیچ خواهد بود که زمان رونمایی از اولین ترکیب رونالد کومان است. بارسای او قرار است با ترکیب 1-3-2-4 به میدان برود، با حضور دو هافبک دفاعی که در آن فرانکی دی یونگ نقش موثرتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

 

آنتوان گریزمان به نوک حمله می رود و لیونل مسی بازیکن آزاد در زمین خواهد بود. مسی و گریزمان هر دو می توانند به عنوان 9 کاذب نیز عمل کنند. آنسو فاتی یا عثمان دمبله در بال چپ و ترینکائوی پرتغالی در بال راست به میدان می رود. پشت این دو نیز فیلیپ کوتینیو و پدری حضور خواهند داشت. کوتینیو همچنین می تواند بال چپ کاذب نیز باشد.

 

 

 

 

همه این بازیکنان چند پسته هستند و به فراخور برنامه های تاکتیکی کومان، می توانند تغییر پست بدهند که فاکتور مهمی برای سرمربی هلندی است.

بارسا با این ابزارهای هجومی خوشبین به جبران فصل ناامیدکننده 20-2019 است. اینطور خواهد شد؟

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها