أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۱۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
پاسخ تند مدیرعامل فولاد به اعتراضات؛
مصاحبه کنایه‌آمیز جواد نکونام سرمربی تیم فولاد با واکنش سعید آذری توأم شد.
به گزارش پایگاه 598، در شرایطی که پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد همچنان بسته است و این باشگاه نتوانسته بازیکنی برای شروع فصل آینده به ترکیب خود اضافه کند، سعید آذری امروز تاکید کرد که در سبک مدیریت او قرار نیست فولاد لیگ بیستم با عجله و در هیاهو و با ولخرجی‌های بی‌دلیل بسته شود؛ وی در پیامی که در اینستاگرام خود منتشر کرده گفته است: تنها چیزی که من را بسیار می‌رنجاند، شتاب و عجله است که معلوم نیست چرا و به چه علت (ما باید درگیر این شتاب بیهوده باشیم).

 

وی با اشاره به سوابق مسائلی مشابه از جمله عدم جذب بازیکنان خارجی و اشاره به مسئله‌ای که برای آیاندا پاتوسی و حضور بی‌مصرف او در فولاد رخ داد، تاکید کرده قرار است در فصل آینده فولاد جوان‌تر و با طراوت‌تر باشد؛ به خصوص این‌که جواد نکونام به عنوان یک سرمربی کاربلد بالای سر این تیم است.

 

او در جمع بندی صحبت‌هایش با هوادارانی که احتمالا گلایه‌های آن‌ها به گوش‌‌اش رسیده اتمام حجت می‌کند و می‌نویسد: هوادار عزیز باز هم می‌گویم، فعالیت در بازار نقل و انتقالات شلوغ بازی ندارد یا حداقل من نمیدانم. به موقع بازیکن می‌گیرم، این روش من است، راضی نیستید، عزت همگی زیاد و التماس دعا.

 

نکته جالب در صحبت‌های آذری این است که بازیکنان جا به جا شده در تیم‌های لیگ برتری را، بازیکنان معمولی خوانده است؛ ادعایی که چندان هم دور از واقعیت نیست!


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها