يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۱۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
دردسر یک عادت آزاردهنده: مهمانی شبانه
رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی در یک مصاحبه می گوید در زمان حضور در رئال مادرید، باشگاه اسپانیایی برای جلوگیری از شرکت او در مهمانی‌ها بادیگاردهای خصوصی استخدام می کرده.
به گزارش پایگاه 598، رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل در زمانی که با پیراهن رئال مادرید می درخشید به خاطر بی انضباطی هایش و به خصوص حضور مداومش در مهمانی‌ها معروف شده بود. او حالا در یک مصاحبه توضیح می دهد که باشگاه اسپانیایی برای جلوگیری از حضور او در این مهمانی‌ها بادیگاردهای خصوصی استخدام می کرده و البته باز هم در جلوگیری از او موفق نبوده.

 

 

ابرستاره برزیلی در سال 2002 به رئال مادرید پیوست. مریخی حالا در مصاحبه‌ای با خورخه والدانو فاش کرد که در آن سالها به دلیل رفتار خاصش در شرکت دائمی در مهمانی‌ها چقدر رئیس باشگاه رئال فلورنتینو پرز را عصبانی می کرده.

رونالدو در گفتگو با والدانو که در روزنامه مارکا منتشر شده گفت: " فلورنتینو بادی گاردهای خودش را جلوی در خانه من می گذاشت و من هم دائم با آنها در حال جر و بحث بودم".

 

 

مریخی در ادامه این سخنرانی گفت: " ولی من در نهایت آنها را هم دریبل می‌زدم و بعضی از آنها حتی با من به مهمانی می‌آمدند! ماجرای من و مهمانی‌ها حالت داستانی پیدا کرده و شهرتش از آنچه واقعاً بود هم بیشتر شده. شاید من گاهی بیشتر از آنچه باید از این کارها می‌کردم ولی واقعیت اینطور نیست که می‌گویند. من همیشه خیلی مسئولیت پذیر بودم و سعی می‌کردم به بدنم آسیب نرسانم".

 

رونالدوی برزیلی در این مصاحبه اعتراف می کند تنها زمانی در مهمانی ها شرکت می کرده که رئال پیروز می شده. ولی در تیم کهکشانی آن روزهای رئال مادرید، پیروزی اتفاقی نبود که هر چند وقت یکبار اتفاق بیفتد!

 

مریخی در ادامه گفت: " بله، من بعد از پیروزی در بازی‌ها دوست داشتم جشن بگیرم. و چون ما دائم برنده می شدیم این مساله مشکل ساز شده بود. ولی همینطور که گفتم این داستان را بیشتر از آنچه بود آب و تاب می دادند. آن روزها روزهای عجیب و غریبی بود. رئال و شهر مادرید بهترین ترکیب یک تیم و یک شهر بودند".

 

 

رونالدو پنج سال در رئال بازی کرد و در 177 بازی برای این تیم 104 گل به ثمر رساند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها