کد خبر: ۴۷۷۱۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
باشگاه استقلال خبر از امضای قرارداد دو ساله با مدافع فصل گذشته شهرخودرو داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسین مرادمند که از روز یکشنبه به تهران سفر کرده و مذاکرات طولانی مدتی با استقلال داشت، در نهایت به توافق با احمد سعادتمند، مدیرعامل این باشگاه دست یافت و قراردادش با آبی پوشان را به امضاء رساند.

 

این مدافع میانی که پس از برگزاری نخستین جلسه مذاکره با استقلال به توافق دست پیدا نکرده و راهی دفتر باشگاه پرسپولیس شده و با این تیم هم به توافق نرسیده بود، در ساعات اولیه بامداد امروز پنج‌شنبه به‌عنوان خرید جدید آبی‌ها رونمایی شد و با پیراهن این تیم عکس یادگاری گرفت.

مرادمند فوتبال خود را در جوانان سپاهان آغاز کرد ولی پس از آنکه فرصت چندانی برای خودنمایی در این تیم به دست نیاورد، به مشهد رفت و طی پنج سال اخیر برای تیم‌‌های پدیده و شهرخودرو بازی کرد و عملکرد خوبی هم از خود بر جای گذاشت.

 


 

این بازیکن ۲۷ ساله که قرار بود پس از پایان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از شهرخودرو جدا شود و به استقلال برود، زودتر از موعد مذاکراتش را پیش برد و در نهایت قراردادی دو ساله با آبی‌ها امضاء کرد.

 

استقلال پیش از این با محمدرشید مظاهری، بابک مرادی، متین کریم‌زاده و سید احمد موسوی قرارداد بسته بود و محمدحسین مرادمند پنجمین خرید این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها