أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۱۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
به نظر می رسد تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ با باشگاه لیورپول به توافق شخصی دست یافته است.
به گزارش پایگاه 598، از همان روزهای ابتدایی بازار نقل و انتقالات تابستانی مشخص بود که تیاگو، هافبک 29 ساله و اسپانیایی بایرن مونیخ قصد جدایی از این تیم را دارد و مدیران و کادر فنی باشگاه آلمانی نیز این خبر را تایید کردند. لیورپول جدی ترین مشتری تیاگو محسوب می شد و حالا bbc sport اعلام کرد این بازیکن برای انتقال به آنفیلد به مرسی سایدی ها به توافق شخصی دست یافته است.

 

 

پس حالا تنها توافق دو باشگاه باقی مانده است. بایرن مونیخ مبلغ 30 میلیون یورو را برای فروش تیاگو طلب کرده و لیورپول قصد ندارد بیش از 25 میلیون برای خرید او پرداخت کند. اما به نظر می رسد این اختلاف نه چندان زیاد طی روزهای آتی برطرف خواهد شد و در نهایت در بازار تابستانی امسال خواهان انتقال تیاگو به لیورپول خواهیم بود.


پس احتمالا تیاگو تنها خرید مهم تابستانی لیورپول خواهد بود. این باشگاه در فصل نقل و انتقالات فعلی بودجه چندانی در اختیار ندارد و به همین دلیل شانس جدب بازیکنانی چون تیمو ورنر و کای هاورتز را نیز از دست داده است.

 



منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها