يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۲۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
مقامات روسیه روز چهارشنبه اعلام کردند، روسیه آزمایشات مرحله ۳ واکسن ویروس کرونا را آغاز کرده است.
به گزارش پایگاه 598، مقامات روسیه روز چهارشنبه اعلام کردند، روسیه آزمایشات مرحله ۳ واکسن ویروس کرونا را آغاز کرده است.

مقامات روسیه روز چهارشنبه اعلام کردند روسیه آزمایشات مرحله ۳ واکسن کرونا ویروس خود موسوم به «Sputnik-V» را آغاز کرده است.

میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت این کشور گفت: ۳۱ هزار نفر از ۴۰ هزار نفر اعلام شده برای انجام آزمایشات مرحله سوم واکسن جذب شده‌اند.

آناستازیا راکووا، معاون شهردار مسکو نیز یادآور شد، این واکسن به اولین سری از داوطلبان تزریق شده است.

گزارش شده است که بیش از ۳۵ هزار فرد اهل مسکو داوطلب شده‌اند و واکسیناسیون در حدود ۲۰ بیمارستان در شهر انجام می‌شود.

تعدادی از مدیران شرکت‌های دولتی روسیه، اعضای کابینه و مقامات شهری در هفته‌های اخیر اعلام کرده‌اند که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد: «وضعیت سلامت داوطلبان شرکت کننده در این واکسناسیون با استفاده از یک برنامه ویژه توسعه یافته کنترل می‌شود و داده‌های مربوط به سلامتی و واکنش های جانبی احتمالی آنها ثبت می شود».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها