يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۲۴۴
زمان انتشار: ۰۴:۰۹     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
اقتدار نظامی جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان؛
بخش فارسی خبرگزاری دویچه وله آلمان، در توهینی آشکار با انتشار توئیتی، چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران را با «دیو» مقایسه کرد که با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی همراه شد. دویچه وله فارسی در حالی با بی‌شرمی، دلاوران ارتش را دیو خطاب کرده که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، صدام حسین، با بمب های شیمیایی ساخت آلمان زنان و‌ کودکان بی گناه ایرانی را قتل عام می‌کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری ۵۹۸، رزمایش بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام «ذوالفقار ۹۹» از روز پنجشنبه به مدت ۳ روز در جنوب کشور آغاز شد.

این رزمایش که در نگاه بسیاری از کارشناسان نظامی، پیچیدگی‌های خاصی به همراه دارد، عصبانیت دشمنان جمهوری اسلامی را به همراه داشته و باعث‌شده تا رسانه های فارسی‌زبان خارج از کشور خط تخریب نیروهای دلاور ارتش را در پی گیرند.

در همین خصوص بخش فارسی دویچه وله آلمان، در توهینی آشکار با انتشار توئیتی، چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران را با «دیو» مقایسه کرد که با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی همراه شد.



دویچه وله فارسی در حالی با بی‌شرمی، دلاوران ارتش را دیو خطاب کرده که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، صدام حسین، با بمب های شیمیایی ساخت آلمان زنان و‌ کودکان بی گناه ایرانی را قتل عام می‌کرد و حال این شبه رسانه با گستاخی تمام علیه مدافعان کشور لجن‌پراکنی می کند!

یکی از کاربران فضای مجازی در این خصوص نوشت: «اما از آسمان حلبچه، سومار، سردشت، فاو، نودشه، جزیره مجنون، سرپل ذهاب و... قطعا برکتی نازل نشد
‏گاز خردل و اعصاب و سارین بود که روی سر مردم می‌ریخت و هزاران بیگناه را کُشت
‏"سلاح کشتار جمعی آلمانی" در دست جنایتکار قاتلی به نام ⁧‫صدام‬⁩!»



کاربر دیگری با عنوان نعیم رحیمی هم نوشت:«‏اصلا ⁧‫#آلمان‬⁩ که کارخانه ⁧‫#سلاح_شیمیایی‬⁩ به ⁧‫#صدام‬⁩ حسین داد ما رو مسموم کنه، فرشته؛ سربازهای ما که برای دفاع از خاک ایران در برابر شما فرشته‌ها تمرین می‌کنند تا صدام دیگری نسازید دیو!»


یکی دیگر از کاربران فضای مجازی با نام امیر صالحی هم در این خصوص نوشت: «‏کشوری که هنوز نژادپرستی در آن بیداد می‌کند و میلیون‌ها نفر را در جنگ جهانی به خاک و خون کشید تبدیل به کشور ⁧‫#فرشته‌‬⁩ ها شده است و مردم ⁧‫#ایران‬⁩ که هزاران نفر از آنها با تسلیحات شیمیایی فرشته‌های آلمانی قتل‌عام شدند تبدیل به ⁧‫#دیو‬⁩ شده‌اند!»

برخی دیگر نیز تحقیرهای پی‌درپی آلمانی‌ها پس از شکست هیتلر در جنگ جهانی دوم توسط دولت آمریکا را از عوامل این توهین و عصبانیت از شجاعت مثال زدنی ارتش جمهوری اسلامی دانستند.


با این وجود رسانه دولتی آلمان که از سالها پیش با هدف تخریب نظام جمهوری اسلامی آغاز به کار کرد، مدت‌هاست به محفلی برای روزنامه‌نگاران تجزیه طلب تبدیل شده است و سعی دارد با انتشار مطالب قومی، احساسات اقوام ایرانی را برعلیه یکدیگر برانگیزد.

به نظر می‌رسد دستگاه دیپلماسی کشورمان بایست در خصوص تحرکات ضدایرانی رسانه دولتی آلمان موضع‌گیری جدی‌تری را دنبال کند و با احضار سفیر آلمان، اجازه ندهد تا وطن‌فروشان مواجب بگیر از دولت های غربی، نیروی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران را مورد توهین قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها