يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۲۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
لوئیس فرناندز آلا:
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا از حالا اهدافش را مشخص کرده و قصد دارد بلوگرانا را به روزهای خوش گذشته بازگرداند.
به گزارش پایگاه 598، صبح امروز باشگاه بارسلونا تایید کرد که انتخابات ریاست این باشگاه در روزهای 20 و 21 ماه مارس 2021 مقارن با 30 اسفند و 1 فروردین پیش رو برگزار خواهد شد. این در حالی است که فشار بر بارتومئو رئیس فعلی روز به روز افزایش می یابد ولی با تایید باشگاه مشخص شد که باشگاه کاتالان قصد ندارد زودتر از تاریخ مشخص شده رئیس فعلی اش را برکنار کرده و انتخابات جدیدی برگزار کند.

 

 


در عین حال جنبشی بر ضد رئیس فعلی بارسا ایجاد شده که هدفش برکناری زودهنگام اوست و به همین خاطر نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا در حال جمع کردن امضا بر علیه بارتومئو هستند. دوره بارتومئو زمستان به پایان خواهد رسید و او طبق قوانین نمی تواند در انتخابات پیش رو شرکت کند.

تا به امروز خوان لاپورتا، ویکتور فونت، جوردی فاره و لوئیس فرناندس آلا نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا هستند.

 

 

Meet Lluis Fernandez: new Barca presidential candidate who aims to end  divisions at club

 

 

لوئیس فرناندز در مصاحبه با وبسایت گل و در مورد اهداف خود برای ریاست باشگاه گفت:« بارتومئو هیچ طرح و برنامه ای در بارسلونا نداشت و شیوه کاری او بر اساس اتفاقات بود و چنین چیزی در بارسلونا پذیرفته نیست. ما نیاز به یک بازسازی گسترده در باشگاه داریم. ما بارسلونا را یک بار دیگر به یک باشگاه بزرگ تبدیل خواهیم کرد.»

 

بارتومئو پس از ناکامی بارسا در فصل گذشته کیکه ستین را برکنار کرد و رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید برگزیده شد اما فرناندز از حالا می داند که در صورت انتخاب به عنوان رئیس، مربی موردنظرش چه کسی است:« اگر رئیس بارسلونا شوم، گارسیا پیمنتا(مربی تیم دوم) را به عنوان سرمربی انتخاب خواهم کرد. او می تواند یک پپ گواردیولای جدید باشد. 

 

 

 

 

بایرن شاید در این زمینه مثال خوبی باشد. وقتی هانسی فلیک جانشین نیکو کواچ شد، کسی او را نمی شناخت اما حالا یک مربی معروف و شناخته شده است که توانست با بایرن فاتح سه گانه شود. ما می توانیم سورپرایز بزرگ انتخابات باشیم. اگر برنده شوم، به نظر همه گوش خواهم داد ولی اعتقادی به متحد شدن با دیگر نامزدها ندارم. من اهداف خاص خودم را دارم.»


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها