کد خبر: ۴۷۷۲۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیدزیونایتد به شایعات حضور جورجینیو واینالدوم در بارسلونا واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، قهرمان فصل 20-2019 رقابت های لیگ برتر انگلیس یعنی لیورپول فردا شب در اولین بازی خود در مسابقات فصل جدید به مصاف تیم تازه صعود کرده لیدز یونایتد خواهد رفت. به طور قطع شاگردان یورگن کلوپ از انگیزه بالایی برای قهرمانی برخوردار هستند.

 

یورگن کلوپ دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل لیدزیونایتد شرکت کرد. سرمربی آلمانی درباره تقابل با لیدز یونایتد گفت: " لیدز تیمی است که خیلی نمایش بازی ارائه نمی دهد و به همین دلیل کار ما در برابر آنها سخت خواهد بود. عملکرد آنها واقعاً خوب بوده است. البته که رقابت‌های لیگ برتر با مسابقات چمپیونز تفاوت زیادی دارد اما من اطمینان دارم که آنها در این لیگ نیز عملکرد خوبی از خود ارائه خواهند داد.

 

من کسی بودم که همواره از بیلسا تمجید کرده ام. با این حال ما هیچگاه برخورد نزدیکی با یکدیگر نداشته ایم. بدون اینکه خیلی نسبت به او شناخت داشته باشم می توانم بگویم که به بیلسا علاقه مند هستم و به طور کلی فکر می کنم که کار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت."


 

 

یورگن کلوپ درباره دشواری کار لیورپول برای دفاع از عنوان قهرمانی نیز گفت: " من این انتظارات را درک می کنم اما فکر می‌کنم که باید رو به جلو حرکت کنیم. شما به لیگ قهرمانان اروپا نگاه کنید. فکر می کنم که دید ما درباره این مسابقات اینگونه نبود و همین باعث شد که به عنوان قهرمان فصل قبل حذف شویم."

 

کلوپ درباره شایعات جدایی جورجینیو واینالدوم و پیوستن این بازیکن به بارسلونا نیز گفت: " ما در این مدت خیلی با یکدیگر صحبت کرده ایم. روابط بین من، جینی و باشگاه کاملا خوب است اما نمی‌دانم که آینده بلند مدت این بازیکن چگونه رقم خواهد خورد.

 

 

 

 

همچنین تیاگو نیز بازیکن بسیار خوبی است و ما خوشحال هستیم که چنین ستاره ای نامش در اطراف تیم‌مان شنیده می شود."


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها