کد خبر: ۴۷۷۲۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی در فصل جدید نیز عملکرد فصول گذشته را تکرار کند.
به گزارش پایگاه 598، بارسلونا در حال حاضر تمرینات خود را پیگیری می کند و برای فصل جدید رقابت‌های لالیگا آماده می‌شود. با وجود اینکه بلوگرانا طی هفته های اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده اما سرمربی هلندی این تیم یعنی رونالد کومان از روند آماده سازی بارسا راضی به نظر می رسد.

 

کومان در مصاحبه ای پیرامون وضعیت بارسلونا گفت: " تمرینات بسیار مثبت بوده است. ما دو هفته وقت داریم و بازیکنان نیز بسیار خوب کار می‌کنند. سطح بسیار خوبی بر تمرینات حاکم است. اول از همه مسائل جسمانی و بعد از آن تاکتیکی. بازیکنان روحیه و علاقه زیادی از خود نشان داده‌اند. این برای من مهم ترین چیز است چرا که شما در تمرینات باید نحوه بازی تان را مشخص کنید."

 

مرد هلندی همچنین درباره بازگشت لیونل مسی به تمرینات بارسلونا نیز گفت: " مسی بازیکن بسیار مهمی است و سالهاست که این موضوع را نشان داده است. امیدوارم در این فصل نیز بتواند عملکرد قبلی خود را تکرار کند."

 

 

 

 

کومان در ادامه گفت: " بازیکنان جوان و همچنین خرید های جدید خیلی خوب با تیم هماهنگ شده اند. ما در تمرینات یک فضای خارق العاده داریم و بازیکنان جوان نشان می دهند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. حالا نوبت آن است که ما وضعیت جسمی تیم را بهبود ببخشیم."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها