يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۲۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
کاپیتان پرسپولیس با انتشار یک استوری، بر شایعات اختلافاتش با شجاع خلیل زاده پایان داد.
طی روزهای گذشته، شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس با انجام چند مصاحبه، به شدت از عملکرد مدیران پرسپولیس انتقاد و اعلام کرد: «سه روز با قرارداد در طبقات باشگاه می‌چرخم و کسی جواب نمی‌دهد. کجای دنیا بازیکن منت باشگاه را برای تمدید می‌کشد؟ منتی باشد باید منت هوادار را بکشم که روی سرم جا دارند و به همین خاطر سه بار رفتم باشگاه. اما نباید منت مدیری را بکشم و جوابی هم نشنوم!»

خلیل زاده با ادعای اینکه کمترین مبلغ قرارداد را بین بازیکنان پرسپولیس دارد، گفت: «من سه سال است کمترین قرارداد را بدون هیچ منتی می‌گیرم چون عاشق پرسپولیس هستم و این ثابت شده است. هر فوتبالیستی پول می‌گیرد نوش جانش اما من کمتر از همه پول گرفتم. من پیشنهاد دارم و اگر من را نمی‌خواهید خب بگویید!»

 

پس از این صحبت ها بود که سیدجلال حسینی با انتشاری یک استوری معنادار، شعری را درباب دورویی منتشر کرد. متن استوری کاپیتان پرسپولیس شعر زیر بود:
«کجا باشد دو رویان را میان عاشقان جایی
که با صد رو طمع دارد، ز روز عشق فردایی»
خیلی ها شجاع خلیل زاده را مخاطب استوری کاپیتان پرسپولیس می دانستند و اعلام کردند این دو یک سری اختلافات قدیمی با یکدیگر دارند.  پس از اینکه شجاع نیز یک پست معنادار در اینستاگرامش منتشر کرد، به شایعات اختلاف دو بازیکن باتجربه سرخپوشان دامن زد.

 


اما بعد از این اتفاقات، دقایقی پیش سیدجلال حسینی یکی از پست های قدیمی صفحه شخصیش را استوری کرد. درواقع این پست قدیمی به پست تبریک تولد شجاع خلیل زاده مربوط می شود که عکسی از جلال حسینی در کنار شجاع را نشان می دهد. شجاع نیز در صفحه شخصیش این استوری را بازنشر کرد تا به نوعی این دو نشان دهند هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها