يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۳۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
پس از اتمام سریال «سرزده»، مجموعه تلویزیونی «دیوار» از امشب شنبه ۲۲ شهریور، روی آنتن شبکه یک می‌رود.
به گزارش پایگاه 598، پس از اتمام سریال «سرزده»، مجموعه تلویزیونی «دیوار» از امشب شنبه ۲۲ شهریور، روی آنتن شبکه یک می‌رود.
 
«دیوار» روی آنتن شبکه یک
 
مجموعه تلویزیونی «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سیماست که در سال ۱۳۹۱ تولید شده و پیش از این نیز از شبکه یک پخش شده و با اقبال گسترده مخاطبان مواجه شده بود. این مجموعه از امشب در ۱۳ قسمت پنجاه دقیقه‌ ای پخش می‌شود.
 
داستان این مجموعه ۱۳ قسمتی درباره جمیل، رئیس یک باند تبهکاری است که به دست همسر خواهرش، سرهنگ یونس سبزی به زندان افتاده‌ است. او ۱۵ سال زندان بوده‌ است اما در آستانه رهایی از زندان، از دلبستگی میان دخترش (خورشید) با پسر سرهنگ سبزی (امیرحسین) مطلع می‌ شود و با اینکه کینه و نفرت نسبت به یونس، سرتاسر وجودش را گرفته است، با ازدواج فرزندانشان موافقت می‌ کند. او که در تمام این سال‌ ها به انتقام فکر می‌ کرده است، در روز عقد دخترش از زندان آزاد می‌ شود و ….
 
در این مجموعه آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، تینا آخوند تبار، کامران تفتی، حمیدرضا هدایتی، امیر حمیدزاده، علیرضا مهران، الهه حسینی و… به ایفای نقش پرداخته اند.
 
تهیه‌کننده  «دیوار» الهام غفوری، نویسنده سعید نعمت‌ الله، مدیرتصویربرداری فرشاد گل سفیدی، طراح گریم مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری، تدوینگر خشایار موحدیان، آهنگساز آریا عظیمی‌نژاد، دستیار اول و برنامه‌ریز برزو نیک‌نژاد و ‌منشی صحنه آن محمدحسین گل‌ افشان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها