يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۳۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه همچنان قیمت‌های انواع خودرو کاذب بوده و مردم نباید تحت تاثیر قیمت‌ها قرار بگیرند، گفت: در حال حاضر قیمت انواع خودروها ۵ تا ۱۲ میلیون تومان کاهش یافته است.
به گزارش پایگاه 598، سعید موتمنی با اشاره به اینکه با آغاز مرحله جدید فروش فوری خودروها توسط شرکت‌های خودروساز روند افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: از سه شنبه هفته گذشته تا امروز قیمت انواع خودروهای داخلی 5تا12 میلیون کاهش پیدا کرده است.

اتحادیه فروشندگان خودرو: قیمت‌ها کاذب است

وی با بیان اینکه البته همچنان قیمت‌ها کاذب بوده و مردم نباید تحت تاثیر قیمت‌ها قرار بگیرند، افزود: به هیچ عنوان مردم تحت تاثیر قیمت‌های کاذب بازار قرار نگیرند پیش‌بینی ما این است فروش‌های فوری خودرو در هفته‌های آینده باعث می‌شود تا قیمت‌های کاذب خودرو در بازار کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تصریح کرد: بازار خرید و فروش همچنان راکد است اما در قالب آگهی در فضای مجازی قیمت‌های کاذبی برای خودروها عنوان می‌شود که مردم باید مراقب این موضوع باشند. دلیلی برای افزایش خودرو آنهم به صورت غیر منطقی وجود ندارد.

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو آغاز شد؟

بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که در طول سه روز گذشته قیمت خودرو افت داشته است.

آخرین وضعیت قیمت‌ها حاکی از آن است که پراید SE۱۱۱ در بازار ۱۱۰ میلیون تومان، پراید SE۱۳۱ ۹۷ میلیون تومان و پراید SE۱۳۲ ۹۸ میلیون تومان قیمت دارد.

این قیمت‌ها در شرایطی است که قیمت پراید در طول ۳ روز گذشته حدود یک درصد کاهش قیمت داشته است.

از سوی دیگر، پژو ۲۰۰۸ در بازار با قیمت ۸۳۶ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ با قیمت ۲۴۳ میلیون تومان، پژو۲۰۶ صندوق‌دار وی۸ با قیمت ۲۳۵ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتومات با قیمت ۳۴۷ میلیون تومان، پژو۲۰۷ دنده‌ای با قیمت ۲۷۳ میلیون تومان، پژو۲۰۷ با قیمت ۳۳۷ میلیون تومان، پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان و پژوپارس اتوماتیک با قیمت ۲۸۷ میلیون تومان به فروش می‌رود.

همچنین خودرو تیبا هاچ‌بک ای‌ایکس در بازار با قیمت ۱۳۴ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک‌پلاس ۱۳۷ میلیون تومان، تیباصندوق‌دار اس‌ایکس بنزینی ۱۱۸ میلیون تومان و تیبا صندوق‌دار پلاس ۱۳۷ میلیون تومان دیده می‌شود.

دنا معمولی نیز در بازار ۲۷۲ میلیون تومان و دناپلاس دنده‌ای توربو ۳۵۱ میلیون تومان قیمت دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها