يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۳۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
عمر خریبین روزهای پایانی حضورش در الهلال را سپری می کند.
به گزارش پایگاه 598، عمر خریبین مهاجم سوری تیم الهلال عربستان، برای دومین سال پیاپی در لیست آسیایی این تیم قرار نگرفت و این مهاجم با غیرفعال کردن حساب توئیتری خود، اعتراضش را به این مسئله نشان داد.


مهاجم تیم ملی سوریه که در سال 2017 از تیم الظفرا امارات به الهلال پیوست، در طی 67 دیدار که برای الهلال به میدان رفته، موفق به زدن 35 گل و دادن 12 پاس گل شده است.


اما مصدومیت های طولانی و چند باره خریبین باعث شد تا این بازیکن برای دومین سال پیاپی از لیست آسیایی الهلال خط بخورد. این مسئله باعث ناراحتی خریبین شد و صفحه رسمی الهلال در توئیتر، این بازیکن را آنفالو کرده است. پس از این اتفاق، خریبین نیز حساب توئیتریش را غیرفعال کرده است.


این اقدام باشگاه الهلال و خریبین، به شایعات پیرامون جدایی این مهاجم سوری از جمع آبی های ریاض دامن زده است و به نظر می رسد این بازیکن 26 ساله و برنده جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال 2017 در آستانه پایان همکاری با الهلال باشد.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها