يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۳۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
عده معدودی از سلبریتی‌ها نظیر تهمینه میلانی، ترانه علیدوستی، نگار جواهریان و... بار دیگر با انتشار نام نوید افکاری تلاش کردند در موج سازی بعد از اجرای حکم او نیز شراکت کنند.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته نوید افکاری به جرم قتل کارمند سازمان آب شیراز به دار مجازات آویخته شد و تلاش های رسانه های ضدانقلاب و برخی سلبریتی ها در داخل که سعی در سیاسی جلوه دادن این پرونده داشتند، در ناکامی به پایان رسید.  بعد از اجرای حکم قصاص افکاری، بخش عمده سلبریتی ها دیگر حاضر نشدند به این موضوع واکنش نشان دهند اما عده معدودی از آنها نظیر تهمینه میلانی، ترانه علیدوستی، نگار جواهریان و... بار دیگر با انتشار نام نوید افکاری تلاش کردند در موج سازی بعد از اجرای حکم او نیز شراکت کنند و پرونده خود را سیاه تر کنند. در ادامه نمونه هایی از واکنش سلبریتی ها بعد از اجرای حکم قصاص افکاری را خواهید دید:
 
مهناز افشار
 
ترانه علیدوستی
 
نگار جواهریان (همسر رامبد جوان)
 

تهمینه میلانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها