کد خبر: ۴۷۷۳۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
شاید قبول پیشنهاد گل گهر در این مقطع ، یکی از بهترین تصمیمات زندگی حرفه ای امیرقلعه نویی در سال های اخیر باشد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از دو فصل سنگین و پرفشار امیرقلعه نویی حالا پروژه متفاوتی را آغاز کرده است. او بعد از سال 1388 که یک نیم فصل هدایت مس کرمان را به عهده داشت  به ترتیب یک فصل استقلال، دو فصل سپاهان، یک فصل تراکتور، دوباره سه فصل در استقلال، دو فصل تراکتور، یک فصل ذوب آهن و در آخر هم دو فصل در سپاهان مربیگری کرد. بدون حتی یک نیم فصل استراحت و البته این مسیر پرفشار در نهایت چند هفته مانده به پایان مسابقات او را راهی بیمارستان کرد.


قلعه نویی در طول مدت هجده سال حضورش در لیگ برتر ، شاید سال گذشته یکی از دشوارترین فصل های مربیگری اش را در سپاهان پشت سرگذاشت. فصلی که با امید قهرمانی آغاز شد و بخش مهمی از آن را تیمش صدرنشین بود از یک جایی به بعد ناگهان تغییر کرد. نتایج بد از راه رسیدند، انتقادهای جدی از روی سکوها به تریبون های تلویزیونی کشیده شد و در نهایت خودش سه هفته زودتر کار را رها کرد.


بی شک او به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران ، بعد از جدایی از سپاهان چند پیشنهاد داشته است. پیشنهاد ذوب آهن که رسانه ای هم شد را قبول نکرد و در نهایت به گل گهر پیوست.


او اینروزها دور از هیاهوی سنگین پیرامون تیم های بزرگ ، در زمین کمپ الیاف در شهریار و در آرامش مشغول ساختن گل گهر لیگ بیستم است. تیمی که امکانات و جاه طلبی لازم را برای رسیدن به جایگاهی خوب و باثبات در فوتبال ایران را دارد.

 

عکس های منتشر شده از قلعه نویی که فصل گذشته روزهای پراسترسی را در اصفهان سپری کرد نشان می دهد که  با آرامش و رضایت خاطر کار جدیدش را شروع کرده است. او برخلاف سال های گذشته که ستاره ها را جذب می کرد تا الان چند مهره کلیدی و موثر را بی سر و صدا به خدمت گرفته است.


بی شک با حضور او و برنامه ای که گل گهر برای موفقیت دارد این تیم در شروع لیگ بیستم یکی از جذاب ترین تیم ها خواهد بود ضمن اینکه هواداران سیرجانی با اتکا به کارنامه قلعه نویی می توانند امیدوار به رسیدن به جایگاهی رویایی باشند.


آیا این مربی 56 ساله امسال می تواند موفقیت هایش در سال های گذشته را با گل گهر که تیمی نوظهور در فوتبال ایران به حساب می آید تکرار کند؟ شروع لیگ می تواند پاسخ این سوال را بدهد.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها