أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۳۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
نساجی در دور برگشت لیگ برتر در فصلی که گذشت یکی از بهترین تیم ها در فاز دفاعی بود؛ این تیم در دور برگشت لیگ برتر 9 بار کلین شیت کرد و از این حیث رکوردار بود.
به گزارش پایگاه 598، این تیم که در بیشتر بازی ها با سیستم 1-3-2-4 بازی می کرد از 7 بازیکنی که در خط دفاعی به میدان می رفتند 5 بازیکن را از دست داده و یک بازیکن هم مصدوم شده و تنها یک بازیکن برای نساجی باقی مانده است. علیرضا حقیقی راهی تیم گل گهر شده؛ دروازه بانی که یکی از دلایل اصلی موفقیت نساجی در زمان مربیگری محمود فکری بود. حسین ماهینی مدافع راست تیم به سایپا نقل و مکان کرده؛ مدافع چپ یعنی مجتبی ممشلی از ناحیه رباط مصدوم شده و در ماه های اولیه فصل جدید قادر به همراه تیم نخواهد بود. مجتبی بیژن یکی از دو مدافع میانی نساجی در تلاش برای حضور در یک تیم خارجی است اما حامد شیری قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده است. هر دو هافبک دفاعی اما از نساجی جدا شده اند. عرفان معصومی در تیم شهر خودرو شاگرد مهدی رحمتی شده و محمد میری هم از این پس فوتبال خود را در تیم گل گهر دنبال خواهد کرد. 

 

جدایی این همه بازیکن به نوعی شیرازه خط دفاعی نساجی را از هم پاشیده و حالا محمود فکری برای ساختن یک خط دفاعی مقتدر باید از نو تلاش کند و بدون شک کار سختی پیش رو دارد. 

 

نساجی البته در خط هافبک و حتی حمله نیز بازیکنانی از دست داده است. رضا دهقانی به سپاهان برگشته؛ رحمان جعفری به تیم شهر خودرو رفته و محمد عباس زاده هم از تیم خداحافظی کرده؛ به همین این ها باید جدایی نوید عاشوری را هم اضافه کرد. بازیکن طراح تیم در میانه میدان که شاگرد امیر قلعه نویی شده است. بدون شک نساجی فصل جدید را باید با یک تیم جدید آغاز کند. از تیمی که در آخرین بازی در برابر شهر خودرو به میدان رفته شاید دو سه بازیکن برای نساجی باقی بماند. حامد شیری – فرزاد زامهران و...


منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها