کد خبر: ۴۷۷۳۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
با وجود شکست 1-0 منچستریونایتد از استون ویلا در یک بازی دوستانه‌، سرمربی شیاطین سرخ از دنی فن دبیک بازیکن جدید این تیم و عملکرد او در این بازی ستایش کرد.
به گزارش پایگاه 598، منچستریونایتد برای آمادگی هر چه بیشتر در آستانه شروع بازیهای این تیم در فصل جدید لیگ برتر دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. ولی اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در پایان بازی گفت با وجود شکست عملکرد عالی دنی فان دبیک ستاره هلندی تازه به خدمت گرفته شده تیمش برای او خوشحال کننده بوده. او همچنین عملکرد دین هندرسون سنگربان جدید تیمش را تحسین کرد.

 

 

سولسشر در بازی دیروز برای آزمایش بازیکنان کمتر به میدان رفته تیمش از ترکیبی کمتر شناخته شده استفاده کرده و نامهایی مثل پل پوگبا‌، آنتونی مارسیال، داوید دخیا و برونو فرناندس را به زمین نفرستاده بود. اما دنی فن دبیک ستاره جدید یونایتد 90 دقیقه بازی کرد تا اولین بازی خود با پیراهن یونایتد را تجربه کند.

سولسشر در پایان بازی گفت: " دنی امروز بزرگترین نکته مثبت ما بود. او در پیدا کردن فضاها عالی است و با زمان بندی و حرکات درست می‌تواند برای خود زمان و فضا ایجاد کند. من از عملکرد او خیلی راضی هستم".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " با وجود شکست این بازی نکات مثبت زیادی مثل عملکرد فردی بازیکنان ما داشت. دین هندرسون در درون دروازه اقتدار خود را نشان داد و مثل یک سنگربان شایسته منچستریونایتد بازی کرد. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت گلزنی داشتیم. مهم برای ما دقایقی بود که توانستیم در شرایط مسابقه بازی کنیم و در این پیش فصل عجیب و غریبی که داشتیم این خیلی مهم و ارزشمند بود".


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها