أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۳۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
بدون شک یکی از دلایل اصلی سقوط پارس جنوبی به لیگ یک مشکلات مالی این تیم در لیگ برتر بود. مشکلاتی که از اولین فصل حضور این تیم در لیگ برتر آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598، این مشکلات منجر به خداحافظی مهدی تارتار از پارس جنوبی شد؛ مربی ای که طی سه فصل حضور در این تیم خوب نتیجه گرفت. قهرمانی در لیگ یک و کسب عنوان پنجمی در اولین فصل حضور در لیگ برتر کارنامه مربی ای بود که در نهایت به خاطر مشکلات مالی شهر جم را ترک کرد؛ وزارت نفت البته مشکلی برای حمایت از تیم در لیگ برتر نداشت اما مشکل اینجا بود که از نظر قانونگذار لیگ برتر لیگ حرفه ای تعبیر می شد و وزارت نفت قادر به هزینه در لیگ حرفه ای نیست و کمک های مالی این وزارتخانه بعد از پیچ و خم های متفاوت زمانی به تیم پارس جنوبی می رسید که دیگر کار از کار گذشته بود. 

 

با توجه به سقوط پارس جنوبی به لیگ یک حالا این باشگاه درخواست ویژه ای از وزارت نفت دارد. اینکه بودجه تیم مستقیم به حساب باشگاه ریخته شود و دیگر اینطور نباشد که ابتدا به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شود و در ادامه به حساب باشگاه بیاید. طبق سنوات گذشته وزارت نفت نباید منع قانونی برای حمایت از پارس جنوبی داشته باشد. البته به تازگی وزارت نفت اعلام کرده از تیم های لیگ برتری صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان نیز حمایت خواهد کرد. 

 

در نهایت قرار است تکلیف پارس جنوبی تا پایان هفته جاری مشخص شود. این تیم یک فصل دیگر با سیروس پورموسوی قرارداد دارد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها