أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۳۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
منابع خبری از وقوع چهار انفجار در شهر مأرب در شرق یمن خبر دادند که احتمالا ناشی از حملات راکتی از سوی طرف‌های ناشناس بوده است.
چند انفجار شهر «مأرب» در شرق یمن را به لرزه درآورد

به گزارش پایگاه 598، منابع محلی در استان «مأرب» در شرق یمن تایید کردند که ساعتی قبل چندین انفجار شهر مأرب را به لرزه در آورد.

پایگاه خبری «اخبار الیمن» به نقل از منابع محلی مأرب اعلام کرد، انفجارها ناشی از هدف گرفته شدن این شهر با چند موشک بالستیک بوده است؛ چهار انفجار در شهر و اطراف آن شنیده شده و به قدری قوی بوده که تا فاصله‌ها دورتر از شهر احساس شده است.

هنوز هیچ طرفی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته و اخباری حاکی از تلفات جانی یا مالی گزارش نشده اما احتمال قربانی شدن تعدادی در آن وجود دارد.

برخی منابع معتقدند، با پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان مأرب طی چند روز اخیر و تسلط آنها بر ده منطقه در این استان و رسیدن آنها به دروازه‌های شهر مأرب، دولت مستعفی منصور هادی با ترس از سقوط مأرب تلاش می‌کند از طریق شبه نظامیان خود حملات راکتی در مأرب ترتیب داده و آن را به نیروهای صنعاء منتسب کند تا میانجیگران منطقه‌ای و بین المللی جلوی پیشروی این نیروها برای بازپس گیری مأرب بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها