أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۳۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
طبق آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری پایان هفته گذشته (۲۰ شهریورماه) موفق به تولید بیش از ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو شده که نشان از افزایش ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
به گزارش پایگاه 598، طبق آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری پایان هفته گذشته (۲۰ شهریورماه) موفق به تولید بیش از ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو شده که نشان از افزایش ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

بر این اساس از ابتدای امسال تا بیستم شهریورماه، ۲۲۰ هزار و ۲۵۶ دستگاه خودرو تولید شده است که در مقایسه با ۱۵۱ هزار و ۴۰۰ دستگاه تولید شده در همین بازه زمانی، افزایش ۴۵ درصدی را تجربه کرده است.

تعداد خودروی تکمیل و تجاری شده نیز در مدت یاد شده امسال، ۱۸۴ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو توانسته است در یک سال اخیر در داخلی‌سازی بخشی از مواد و قطعات وارداتی موفق عمل کند. در همین راستا صرفه جویی ۱۳۷میلیون یورویی را محقق ساخته است. این خودروسازی تحقق اهداف خودکفایی و تعمیق ساخت داخل قطعات را همچنان دنبال می‌کند.

در سال جاری، برنامه تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در دستور کار این خودروساز قرار دارد که با شتاب تولید در نیمه دوم سال، تولید و عرضه این تعداد در دسترس خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها