يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۳۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
جعفریان گفت: هیچ افزایش قیمتی در نرخ معاینه فنی خودرو‌ها تاکنون اعمال نشده است.
به گزارش پایگاه 598، جعفریان دبیر کانون انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو کشور در ساری گفت: با توجه به اینکه نرخ معاینه فنی از پارسال تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته است کانون مراکز معاینه فنی کشور نرخ پیشنهادی خود را به وزارت کشور و راه و شهرسازی اعلام کرده، ولی تا این لحظه هیچگونه افزایش نرخی از هیئت دولت ابلاغ نشده است.

او افزود: نرخ معاینه فنی برای خودرو‌های بنزینی ۳۷ هزار تومان و برای خودرو‌های دوگانه سوز تک مخزن ۵۹ هزار تومان و دو مخزن ۷۱ هزار تومان می‌باشد.

جعفریان با بیان اینکه دریافت هرگونه مبلغی بیش از این نرخ تخلف محسوب می‌شود، گفت: رانندگان می‌توانند شکایت خود را در سامانه سیمفا- سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران (symfa.ir) برای پیگیری ثبت کنند.

او افزود: ۳۳ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک و همچنین ۶ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین هم اکنون در مازندران از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ مشغول فعالیت هستند.

جعفریان ادامه داد: طبق قانون هوای پاک برای نقل و انتقال خودرو در مراکز تعویض پلاک همراه داشتن گواهی معاینه فنی الزامیست و همچنین خودرو‌های فاقد گواهی معاینه فنی به ازای هر روز تردد از سوی دوربین‌های ثبت تخلف یا پلیس راهور مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

دبیر کانون انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو کشور گفت: از رانندگان انتظار داریم برای افزایش ایمنی تردد و همچنین برای حفظ سلامتی خود و خانواده شان نسبت به دریافت گواهی معاینه فنی و تمدید به موقع آن اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها