يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۴۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
با وجود اینکه کاروان استقلال 5 روز است که در قطر حضور دارد، اما هنوز خبری از شیخ دیاباته نیست.
به گزارش پایگاه 598، این روزها استقلال دوران بلاتکلیفی را سپری می کند. هنوز تکلیف دیدار این تیم با الوحده مشخص نیست و از سوی دیگر، بهترین گلزن این تیم، هنوز وارد دوحه نشده است.پس از انصراف الوحده از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در فاصله چند ساعت تا برگزاری این دیدار، هنوز مشخص نیست که این بازی برگزار خواهد شد یا خیر.


از سوی دیگر، شیخ دیاباته آقای گل فوتبال ایران که نزدیک به 10 روز است که در مرخصی به سر می برد، تاکنون وارد دوحه نشده است. در تاریخ 14 شهریور بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که شیخ دیاباته و هرویه میلیچ به یک مرخصی چند روزه رفته اند.میلیچ روز گذشته وارد دوحه شد و در تمرینات این تیم نیز حضور پیدا کرد ولی هنوز خبری از دیاباته نشده است. بهترین مهاجم استقلال در فصل گذشته، امید اصلی کادرفنی و هواداران این تیم برای گلزنی در دیدارهای پیش رو است. 


با توجه به عدم حضور سرمربی تیم الوحده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی و غیبت سرپرست این تیم برای انجام تشریفات پیش از این دیدار، استقلال و الوحده فردا به مصاف هم نمی روند و این مسئله باعث شده است که غیبت دیاباته به چشم نیاید ولی عدم حضور او در تمرینات تیم در قطر، نمی تواند خیلی توجیه پذیر باشد.


مسئولان استقلال مدعی هستند که یک بلیط به تاریخ دوشنبه شب برای دیاباته رزرو کرده اند ولی این بازیکن راهی قطر نشده است و این مسئله باعث نگرانی هواداران استقلال شده است. بنا بر آخرین اظهارات مسئولین استقلال، قرار است که دیاباته چهارشنبه شب راهی قطر شده و به اردوی تیم ملحق شود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها