أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۴۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
وزیر ارتباطات گفت: کار آزمایش‌های نهایی ماهواره «پارس ۱» به عنوان پیشرفته‌ترین ماهواره سنجش از دور کشور در پژوهشگاه فضایی ایران به سرانجام رسید و هفته آینده تحویل سازمان فضایی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، محمدجواد آذری جهرمی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه «بومی‌سازی تجهیزات پیشرفته شبکه ملی اطلاعات» که در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شد، گفت: ماهواره پارس ۱ پیشرفته‌ترین ماهواره‌ای است که تابحال در کشور ساخته شده است.

وی ادامه داد: کار آزمایش‌ها و تحویل نهایی این ماهواره توسط پژوهشگاه فضایی ایران انجام شده و هفته آینده مراحل تحویل به سازمان فضایی ایران را طی خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از این پس پژوهشگران پژوهشگاه فضایی ایران تمرکز خود را بر روی ساخت ماهواره مخابراتی «ناهید ۲» می‌گذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها