أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۷۴۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۱۵هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲میلیون و ۹۵۰هزار تومان و قیمت دلار ۲۶هزار و ۷۰۰ تومان است.
به گزارش پایگاه 598، در بازار داخلی قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 215 هزار تومان، قیمت دلار 26 هزار و 700 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و 950 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 12 میلیون تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی 6 میلیون و 500 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 700 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18 عیار در هر گرم هم یک میلیون و 215 هزار تومان، قیمت طلای 24 عیار در هر گرم یک‌میلیون و 597 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 267 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم گیر قیمت ارز می دانند و می گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها