يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۴۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
دفتر اطلاع‌رسانی حجت‎‌الاسلام انصاریان در اطلاعیه‌ای گفت: با عنایت الهی و دعای مؤمنین، روند درمانی مناسب و حال عمومی استاد رو به بهبود است.
به گزارش پایگاه 598، 22 شهریور بود که خبر ابتلای حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم به بیماری کرونا منتشر شد و تا امروز بازتاب‌‌های بسیاری در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی داشته است.

کانال‌های اطلاع‌رسانی این استاد اخلاق در فضاهای مجازی نیز در پی این اتفاق، اطلاعیه‌ای به این صورت منتشر کرد: «به اطلاع عموم مؤمنین می‌رساند بعد از بررسی وضعیت جسمی استاد انصاریان توسط پزشکان که دیروز با ضعف و مشکل تنفس مواجه شده بود، تست کرونا مثبت و با توجه به تشخیص پزشکان محترم به بیمارستان منتقل شد.

آخرین وضعیت سلامتی شیخ حسین انصاریان

اما امروز و پس از گذشت دو روز از بستری شدن این استاد اخلاق، شایعاتی در گوشه و کنار کشور دربارۀ روند درمانی او مطرح می‌شد. دقایقی پیش دفتر ایشان در اطلاعیه‌ای اینطور نوشت:

با توجه به پیگیری‌های مکرر دوستداران اهل‌بیت نسبت وضعیت حال استاد انصاریان به اطلاع می‌رساند با عنایت الهی و دعای مؤمنین، روند درمانی مناسب و حال عمومی استاد رو به بهبود است.

جهت شفای همه بیماران به ویژه استاد عزیزمان دعا و توسل به ساحت مقدس حضرت ارباب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را تمنا داریم. محبت فرموده قرائت سوره حمد و زیارت عاشورا را فراموش نفرمایید.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها