يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۴۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
نزاع دو گروه از اوباش سطح‌دار و دارای سابقه در میدان غیاثی تهران، یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
به گزارش پایگاه 598، درگیری دو گروه از اوباش سطح‌دار و سابقه‌دار در میدان غیاثی منجر به کشته شدن یکی از این اوباش و زخمی شدن یکی دیگر از آنها شد.

در این درگیری که حدود ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز (۲۴ شهریور ماه جاری) به وقوع پیوست، دو گروه از اوباش ضمن قرار دعوا، با دو دستگاه خودرو در میدان غیاثی حاضر شده و ابتدا با سلاح سرد (قمه) با یکدیگر درگیر شدند.

در ادامه، یکی از این اوباش با استفاده از سلاح، یکی از طرفین دیگر نزاع را مورد اصابت چند گلوله قرار داد، سپس فرد مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و ساعتی بعد به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت همچنین شرور دیگری نیز در این نزاع با قمه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

پلیس تاکنون چند نفر از عوامل این نزاع را بازداشت کرده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها