يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۴۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح تأمین کالاهای اساسی برای ۳۴ میلیون نفر خبر داد و گفت: ۶۰ میلیون نفر در کشور نیازمند حمایت‌ هستند.
به گزارش پایگاه 598، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه طرح تأمین کالاهای اساسی دهک‌های آسیب‌پذیر جامعه توسط وی تهیه شده در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است اظهار داشت: طبق این طرح دو فوریتی برای حدود 34 میلیون نفر افرادی که نیازمند کالاهای اساسی هستند اقلام مورد نیاز تأمین می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از جلسه اخیر کمیسیون برای بررسی طرح تأمین کالاهای اساسی خبر داد و عنوان کرد: منابع مورد نیاز این طرح در حال تأمین است تا طبق پیشنهادی که هست و هنوز در صحن علنی مجلس مطرح نشده دولت بتواند در این 6 ماه باقیمانده از سال کالاهای اساسی 34 میلیون نفر را تأمین کند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه برای حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند جامعه که حدوداً 60 میلیون نفر هستند در بودجه سال 1400 مجلس باید فکری اساسی اتخاذ و منابع لازم برای تحقق این امر را فراهم کند ابراز داشت: طراح اولیه طرح دو فوریتی تأمین کالاهای اساسی بنده بودم که الان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حال بررسی است.

وی از اتمام قریب‌الوقوع فرآیند بررسی طرح دو فوریتی تأمین کالاهای اساسی در کمیسیون برنامه و بودجه و مطرح شدن آن برای هفته آینده در صحن علنی مجلس سخن گفت و افزود: طبق این طرح قرار است کالاهای اساسی مورد نیاز دهک‌های نیازمند جامعه توسط کارت‌های الکترونیکی تأمین شود و دولت موظف است آن را در کشور اجرایی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا دولت و سازمان برنامه و بودجه قصد کاهش 36 میلیونی جامعه هدف برای دریافت کالای اساسی را دارد هم عنوان کرد: خیر طبق طرح کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کالاهای اساسی 34 میلیون نفر تأمین می‌شود اما جهت جمع‌بندی، مجدد این موضوع در کمیسیون مطرح خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها