يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۵۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مدافع با تجربه سپاهان پس از نمایش ضعیفش با انتشار یک استوری از همه طرفداران سپاهان معذرت خواهی کرد.
به گزارش پایگاه 598، عزت پور قاز مدافع با تجربه تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در شکست دو بر صفر این تیم مقابل النصرعربستان روی هر دو گل دریافت شده  نقش بارزی داشت و یکی از دلایل اصلی باخت طلایی پوشان اصفهان در مقابل نماینده پر قدرت عربستان بود . 


پورقاز در صحنه به ثمر رسیدن گل اول موفق به مهار مهاجم کارکشته النصر یعنی عبدالرزاق حمدالله نشد تا او روی یک ارسال بتواند با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر برساند و درصحنه گل دوم هم با یک دفع ناقص مجددا این مهاجم مراکشی در موقیعت گل قرار داد تا دروازه پیام نیازمند برای دومین مرتبه باز شود. 


به همین دلیل پورقاز پس از اتمام این دیدار، اقدام به انتشار یک استوری کرد و از هواداران سپاهان به خاطر عملکرد ضعیفش عذر خواهی کرد.


پورقاز در این استوری نوشت:
"روز سخت، تلخ و بدی بود. به همه سپاهانی ها عزیز قول می دهم جبران کنم."

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها