أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۵۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
«محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس به بیماری کرونا مبتلا شد.
به گزارش پایگاه 598، درحالیکه در هفته‌های اخیر مسئولان استان مرکزی بررعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از عادی‌انگاری کرونا تاکید می‌کردند، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس و نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به کرونا مبتلا شده و درحال حاضر به منظور سیر مراحل درمانی در قرنطینه و بستری به سر می‌برد.

این درحالیست که مسئول روابط عمومی "محمد حسن آصفری" در پیامی در کانال تلگرامی وی از مثبت اعلام شدن آزمایشات انجام شده تست بیماری کرونا (Covid_19) نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خبر داده است.

براساس اعلام این مسئول دفتر نماینده مردم اراک در مجلس، وی هم اکنون تحت درمان بوده و حال عمومی آصفری رضایت بخش است.

استاندار مرکزی در اوایل تیرماه امسال به کرونا مبتلا شد و 2 هفته از حضور در دفتر و مجامع عمومی و اداری دور بود.

ابتلای استاندارمرکزی و اگنون نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس زنگ هشدار درباره کرونا را پررنگ‌تر به‌صدا درآورد تا مردم بدانند این بیماری مدیر یا مردم عادی نمی‌شناسد و هر لحظه احتمال ابتلا وجود دارد و باید مردم بارعایت موازین بهداشتی از عادی‌انگاری وضعیت جامعه در برابر این بیماری  خودداری کنند.

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها