أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۶۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
شاگردان یحیی گل محمدی 59.3 درصد مالکیت توپ را به نام خود ثبت کردند و توانستند در زمین حریف آن را به گردش در بیاورند.
به گزارش پایگاه 598، برخلاف بازی رفت این بار پرسپولیس بود که در نیمه نخست نمایش درخشانی را ارائه کرد و موقعیت هایی نیز خلق کرد که شاید مهم ترین آن شوت زیبای عیسی آل کثیر بود که به تیرک دروازه خورد و تبدیل به گل نشد. در این نیمه 33.8% توپ در زمین التعاون به گردش درآمد و 25.3% نیز در زمین سرخپوشان بود.

 

قرمزهای پایتخت همچنین مالکیت 59.3% از توپ را ثبت کردند تا نمایش امیدوارکننده خود را با حفظ توپ نیز همراه کرده باشند. در این بازی نزدیک به 70 درصد حملات پرسپولیسی ها از سمت چپ و در جایی انجام شد که سعید آقایی و احسان پهلوان در آن حضور داشتند.

 

اگرچه پرسپولیس برای عبور از سد دفاعی زردها مشکل داشت اما آن ها در یک سوم دفاعی حریف به خوبی توپ را منتقل می‌کردند و توانستند چند موقعیت نیز به این روش خلق کنند. چابکی هافبک هایی چون بشار رسن و احسان پهلوان در چند مورد با ارسال هایی نیز همراه شدند که اغلب التعاونی ها این سانترها را برگرداند و مهاجمان پرسپولیس از زدن ضربه آخر باز ماندند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها