يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۷۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احتمال این که توافق الکس نوری و استقلالی‌ها تا پایان امروز نهایی شده و این مربی هدایت آبی‌پوشان در لیگ بیستم را بر عهده بگیرد وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598، پس از منتفی شدن حضور آندره استراماچونی در استقلال، از الکس نوری مربی دو رگه ایرانی - آلمانی به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی وی نام برده شد و مذاکرات وی با باشگاه استقلال به صورت جدی پیش رفت.

این مذاکرات با در حال پیگیری است و احتمال این که امشب دو طرف به توافق نهایی برسند وجود دارد.

تنها موضوع مورد اختلاف طرفین، نحوه پرداخت و دریافت‌های مالی است که الکس نوری خواهان عقد قرارداد به صورت دلاری است و آبی‌ها معتقدند این قرارداد باید به شکل ریالی بسته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها