يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۷۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
نایب قهرمان المپیک در رشته کشتی آزاد به ویروس کرونا مبتلا شد. «مسعود مصطفی جوکار» اکنون در یکی از بیمارستان ها بستری شده است.
به گزارش پایگاه 598، نایب قهرمان المپیک در رشته کشتی آزاد به ویروس کرونا مبتلا شد. «مسعود مصطفی جوکار» اکنون در یکی از بیمارستان ها بستری شده است.

وی نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی کشتی آزاد است.

پیش از این «حسین نوری» ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز جهان و «محمدرضا طالقانی» عضو هیات رییسه فدراسیون به این ویروس مبتلا شده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها