أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۷۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
خفه خون آزادی در بریتانیای کبیر!
یکی از کارشناسان شبکه من و تو که بارها مواضعی علیه این شبکه و به دفاع از ایران پرداخته بود مورد ضرب و شتم عوامل شبکه قرار گرفت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از کارشناسان شبکه من و تو که بارها مواضعی علیه این شبکه و به دفاع از ایران پرداخته بود مورد ضرب و شتم عوامل  شبکه قرار گرفت.



او با انتشار ویدئویی در توئیتر نوشت: الان وسط برنامه رو به رو به من حمله فیزیکی کردن و چند نفری ریختن سرم و الان هم دارن تحویل پلیس می دهندم باطری ندارم و فعلا بازداشت در شبکه من و تو هستم.



ماجرا چه بود؟
همه چیز از این دقیقه آغاز شد؛ زمانیکه فربد طلایی علیه جنایتهای حزب تروریستی دموکرات کردستان دست به افشاگری زد! هیمن سیدی، عضو حزب تجزیه طلب کردستان که تحمل افشاگری های دیگر کارشناس من و تو را نداشت بین برنامه به او حمله میکند و کار را به ضرب و شتم و حبس چند ساعته فربد طلایی در شبکه من و تو می رساند.


دکتر مجید تفرشی، تحلیلگر سیاسی ساکن لندن در این باره نوشت:
اصلا علاقه ای به صحبت درباره منوتو ندارم. چند بار دعوتم کردند برای شرکت در برنامه هایشان که نپذیرفتم. دلیلش هم عمدتا شخصیت نازل این شبه شبکه بود. امروز صبح ظاهرا وسط ضبط برنامه، مدیر و‌ مسوولان گردن کلفت شبکه، با بازگشت به سوابق درخشان بزن و بکوب خود، فربد طلایی را کتک زده اند.

مهدی در توئیتی نوشت: اینایی که تو شبکه منو تو #فربد_طلایی رو به باد کتک گرفتن همونایی اند که برا قاتل ها وسارقین مسلح هشتک حمایتی می‌زنند اینا به وقتش به خودشون هم رحم نمی‌کنند وخوی حیوانی ووحشی گریشون رو نشان میدهند.



اکانت اصغری نیز نوشت: ماجرای فربد طلایی، بار دیگر نقاب دروغین شعارهایی چون «دمکراسی»، «آزادی بیان» و «حقوق شهروندی» را در شبکه‌هایی چون «من و تو»، که در واقع بوق‌های تبلیغاتی ویرانی‌طلبان و دشمنان تمایمت ارضی ایران و کلیت ملت مسلمان ایران هستند، آشکار کرد.


در ادامه برخی دیگر از واکنش ها به ضرب وشتم فربد طلایی می آید:





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها