يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۷۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.

کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه ادامه بارش‌ها را در غرب گیلان، شمال خراسان شمالی و شمال آذربایجان شرقی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز سه‌شنبه برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بارش‌های پراکنده‌ای رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی هفته به ویژه چهارشنبه و پنج شنبه به ویژه در ارتفاعات البرز مرکزی و مازندران بارش خفیف و پراکنده را پیش‌بینی می‌کنیم و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را خواهیم داشت.

رفیعی تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه در استان‌های ایلام و خوزستان وزش بادهای شدید رخ می‌دهد، همچنین طی سه روز آینده همین شرایط را در نوار شرقی کشور خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز بخش‌های شمالی خلیج فارس و در روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

رفیعی خاطرنشان کرد: تهران امروز با آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد روبه‌رو است و حداکثر دما ۳۲ درجه سانتیگراد و حداقل دما ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها