يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۷۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
قرار است در روز‌های آتی مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد که با همکاری موسسه هندی سروم ساخته شده است، در بیمارستانی در هند انجام شود.
به گزارش پایگاه 598، قرار است در روزهای آتی مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد که با همکاری موسسه هندی سروم ساخته شده است، در بیمارستانی در هند انجام شود.

آزمایش بالینی فاز سوم این واکسن کرونا که توسط دانشگاه آکسفورد ساخته شده و توسط موسسه هندی تولید می‌شود، هفته آینده در بیمارستان عمومی ساسون در پونه، هشتمین شهر بزرگ هند آغاز می شود.

احتمالاً آزمایش واکسن مذکور از روز دوشنبه آغاز می‌شود؛ برخی از داوطلبان برای آزمایش حاضر شده‌اند و قرار است ۱۵۰ الی ۲۰۰ داوطلب دوز مورد نیاز این واکسن برای آزمایش بالینی را دریافت کنند.

واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد در هند «کووی‌شیلد» (Covishield ) نام گرفته و هزینه هر دوز این واکسن کمتر از ۱۰۰۰ روپیه(حدود ۱۳ دلار) خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها