أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۷۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان اظهارکرد: اوایل خرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت لوازم داخل خودرو با دستورقضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی خودرویش را در کنار خیابان پارک کرده و کیفش را که حاوی مدارک هویتی، دسته چک، اسناد ملکی، وجه نقد و چند سکه بهار آزادی بود را در صندوق عقب خودروی خود قرار می دهد و پس از بازگشت متوجه تخریب قفل صندوق عقب و سرقت کیفش می شود .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی اضافه کرد: با ارسال پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان برای به دست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت، به محل وقوع جرم اعزام و با پایش محدوده وقوع جرم موفق به کشف ردی از سارق که جهانگیر نام داشت در سرقت می شوند.

کنجوریان در ادامه گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده کارآگاهان متوجه می شوند تعدادی از برگه های دسته چک شاکی توسط فردی به نام وحید مصرف شده است که با هماهنگی قضائی وحید دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی به تحصیل چک های مسروقه از جهانگیر اعتراف مرد و اظهارکرد که حدود ۱۰ فقره کلاهبرداری با دسته چک شاکی انجام داده است که در بازرسی از منزل وحید نیز تعدادی چک مسروقه دیگر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه جهانگیر را در شرق تهران شناسایی کنند، اظهارکرد: با دستگیری جهانگیر و انتقال وی به پلیس آگاهی او به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و اظهار کرد، اموال و مدارک شاکی را به همدستی یکی از دوستانم به نام امین سرقت کرده ام.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستگیری جهانگیر و مالخر چک های سرقتی هر دو متهم روانه دادسرا شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری امین و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها