أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۸۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
به نظر من این است که خامس رودریگز درست مثل صحبت های چند روز پیش خیلی سریع توانسته با اوضاع لیگ برتر انگلیس وفق پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، به نظر می رسد که خامس رودریگز تنها 16 روز پس از انتقال به اورتون از رئال مادرید، توانسته با اوضاع فوتبال در انگلیس سازگار شود. سرعت بالا و شرایط فیزیکی سخت لیگ برتر انگلیس دلایلی بود که بسیاری ادعا کنند خامس کار مشکلی برای سازگاری با آن خواهد داشت اما در دو بازی گذشته اورتون وضعیت متفاوت بوده است.



خامس در تاریخ 12 سپتامبر در مصاحبه ای گفته بود: " من فکر می کنم وقتی می دانید که می توانید فوتبال بازی کنید و مهارت دارید ، سازگاری با هر سبک از فوتبال آسان است. بدیهی است که من به بازی کردن نیاز دارم. شما همیشه وقتی به کشوری جدید می روید به این اتفاق احتیاج دارید. هنگامی که چند هفته اینجا هستید و چند بازی انجام داده اید ، فکر می کنم این یک فرصت واقعی است تا شخصاً این سبک فوتبال را بشناسید."

 

 

 



حالا به نظر می رسد که ستاره کلمبیایی خیلی زود به به وعده خود تحقق بخشیده و توانسته بعد از تنها دو بازی در ترکیب اورتون با اوضاع لیگ برتر انگلیس سازگار شود چراکه او در دو مسابقه گذشته آبی های مرسی ساید آمار یک گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. البته نباید از نقش کارلو آنچلوتی نیز در احیای خامس رودریگز چشم‌پوشی کرد که همواره رابطه خوبی بین این دو نفر برقرار بوده است."
منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها