امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۷۸۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
هواداران استقلال در انتظار گلزنی دوباره شیخ؛
مهاجم مالیایی استقلال شب خوبی را در دوحه قطر مقابل الشرطه سپری نکرد و نتوانست با گلزنی به تیمش در راه صعود به مرحله حذفی کمک کند.
به گزارش پایگاه 598، شیخ دیاباته که طی هفته‌های گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره جدایی او مطرح شد و حتی برخی اسناد و مدارک درباره امکان جدایی او منتشر شد، سرانجام بی‌توجه به حواشی در جمع استقلالی‌ها ماند و در دوحه در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت؛ دیاباته که در فصل اخیر فوتبال ایران تنها در لیگ برتر توانسته گلزنی کند و در جام حذفی نیز نمایش موفقی را نداشت، در لیگ قهرمانان آسیا هم براساس قوانین گلی را به ثمر نرسانده است!

 

هر چند وی زمینه‌ساز صعود استقلال به مرحله گروهی شد و با گلزنی‌های او بود که استقلال از سد الکویت و الریان در مرحله حذفی گذشت، اما گل‌های دیاباته در جدول گلزنان محاسبه نشد؛ دو دیدار آغازین مرحله گروهی را هم که شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت از دست داد تا دیشب اولین فرصت رسمی دیاباته برای شروع گلزنی‌های خود در آسیا باشد. اما مهاجم استقلال شب خوبی را در مقابل الشرطه سپری نکرد و هیچگاه نتوانست خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد، نمایشی که باعث شد تا نامجومطلق در دقایق پایانی بازی مهاجم مالیایی خود را تعویض کند و محمد دانشگر را به خط آتش تیمش اضافه کند.

 

حالا هواداران استقلال امیدوارند که دیاباته اولین گل رسمی خود در لیگ قهرمانان آسیا را بتواند در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل الاهلی به ثمر برساند تا هم استقلال بتواند به مرحله حذفی برسد و هم شیخ دیاباته رسماً وارد جدول گلزنان شود و کار خود را برای رسیدن به عنوان آقای گلی آسیا دنبال کند.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها