أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۸۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
نامزد دموکرات انتخابات امسال آمریکا در گافی جدید اعلام کرد تا پایان سخنرانی‌اش شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 200 میلیون نفر می‌رسد.

 به گزارش پایگاه 598، «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا در سخنرانی یکشنبه شب خود در فیلادلفیا بار دیگر گمانی‌زنی‌ها درخصوص سلامت عقلی خود را تشدید کرد.

ادامه گاف‌های بایدن، فوتی‌های کرونا در آمریکا را به 200 میلیون نفر رساند

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «راشا تودی»، بایدن حین انتقاد از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در کنترل شیوع ویروس کرونا گفت، تا پایان سخنرانی او شمار قربانیان این بیماری در آمریکا به ۲۰۰ میلیون خواهد رسید.

این در حالی است که تا پیش از سخنرانی بایدن، آمار فوتی‌های کرونا در آمریکا چیزی حدود ۱۹۹ هزار نفر بود که ۱۰۰۰ برابر کمتر از چیزی است که نامزد دموکرات‌ها بیان کرد.

بایدن چند ماه پیش نیز همین اشتباه را مرتکب شده و تعداد موارد فوت بر اثر بیماری کرونا در آمریکا را ۱۲۰ میلیون نفر ذکر کرده بود. وی پیشتر نیز گفته بود ۱۵۰ میلیون آمریکایی از سال ۲۰۰۷ در حوادث تیراندازی جان باخته‌اند که معادل چیزی حدود نیمی از جمعیت آمریکا است.

نتایج یک نظرسنجی جدید در شش ایالت کلیدی آمریکا نشان می‌دهد  اکثریت رأی‌دهندگان بالقوه در این کشور درباره متناسب بودن توانمندی‌های ذهنی (روان‌شناختی) هر دو نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا با توانمندی‌های مورد نیاز برای تصدی این سمت تردید دارند.

۵۱ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند ترامپ از صلاحیت روانی لازم برای تصدی سمت ریاست‌جمهوری برخوردار نیست. ۵۲ درصد هم همین نظر را درباره بایدن داشته‌اند.

بایدن در ادامه سخنرانی یکشنبه شب خود تأکید کرد، سمت خالی شده در دیوان عالی آمریکا نباید تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری پر شود. او تلاش ترامپ و جمهوری‌خواهان برای تعیین هرچه سریع‌تر جانشین «راث بیدر گینسبرگ» قاضی دیوان عالی آمریکا را «سوء استفاده از قدرت» توصیف کرد.

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۵۱ درصد رای‌دهندگان معتقدند ترامپ نباید فردی را برای پر کردن کرسی قاضی دیوان عالی در سال میلادی جاری نامزد کند. در طرف دیگر، ۴۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که او باید روند معرفی نامزد تصدی این پست را پیگیری کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها