يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۹۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۹
۶ بازیکن الاهلی در آستانه محرومیت
یک رسانه سعودی از 6 بازیکن اصلی الاهلی که در آستانه محرومیت در دیدار با استقلال قرار دارند، پرده برداشت.
به گزارش پایگاه 598، سایت «کانون هواداران الاهلی» عربستان خبر داد 6 بازیکن این تیم در دیدار با استقلال با احتمال محرومیت در مرحله یک هشتم نهایی دست و پنجه نرم می کنند.

عبدالباسط هندی، عبدالله حسون،  لوکاس لیما،  علی الاسمری،  سلمان المؤشر و محمد المجحد 6 بازیکن کلیدی در آستانه محرومیت الاهلی هستند. آنها در صورت دریافت کارت زرد در بازی با استقلال بازی مرحله حذفی یک هشتم نهایی را از دست می دهند.

صعود الاهلی به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده به همین خاطر باید ولادان میلوویچ، سرمربی صرب مواظب باشد تا این 6 بازیکن کلیدی اش را از دست دهد، ندهد.

به گزارش فارس، با توجه به دو کارته بودن این 6 بازیکن اصلی به نظر نمی رسد سرمربی صرب در بازی با استقلال که برای آنها تدارکاتی به شمار می آید ریسک کند.

دیدار استقلال با الاهلی فردا(چهارشنبه) ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می شود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها