أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۹۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
بارسلونا می ترسد اتفاقات مربوط به داوید ویا در مورد لوییس سوارز نیز تکرار شود.
به گزارش پایگاه 598، رونالد کومان در همان ابتدای ورود به رختکن بارسلونا اعلام کرد علاقه ای به حفظ لوییس سوارز ندارد و از همان مقطع شایعات زیادی در مورد آینده سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا شنیده شد. اگرچه در 24 ساعت اخیر به نظر می رسید مقصد قطعی لوییس سوارز باشگاه اتلتیکومادرید باشد، اما انگار جوزپ بارتومئو علاقه ای به نهایی شدن این انتقال ندارد.

 

 

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد تکرار اتفاقات در مورد داوید ویا، باعث هراس مدیران بارسا شده است. گلزن اسپانیایی و سابق بارسلونا بعد از طی کردن مصدومیتی طولانی در سال 2013 راهی اتلتیکومادرید شده و نقش مهمی در آخرین قهرمانی این باشگاه در لالیگا ایفا کرد. در آن مقطع نیز نام داوید ویا در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت و اتلتیکومادرید با رقمی در حدود دو میلیون یورو موفق به جذب این مهاجم گلزن شد.


داوید ویا در آن فصل در سوپرجام موفق به گلزنی مقابل بارسلونا شد، در لیگ قهرمانان نقش مهمی در حذف این تیم داشت و در نهایت اتلتیکومادرید در هفته پایانی با کسب تساوی در نوکمپ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. جوزپ بارتومئو از کیفیت بالای لوییس سوارز خبر دارد و البته می داند از این انتقال هیچ رقمی به بارسلونا نخواهد رسید. تقویت یکی از رقبای مستقیم در مسیر فتح لالیگا آنهم بدون دریافت وجه، باعث شده بارسلونا علاقه ای به صدور مجوز انتقال لوییس سوارز به اتلتیکو نداشته باشد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها