يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۹۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
لروی سانه، ستاره جدید بایرن مونیخ معتقد است هنوز نباید او و سرژ گنابری را با بزرگان این باشگاه مقایسه کرد.
به گزارش پایگاه 598، سالهای سال آرین روبن و فرانک ریبری عملکرد فوق العاده ای در ترکیب بایرن مونیخ داشتند و حالا هواداران این باشگاه امیدوار به تکرار این خاطرات با زوج لروی سانه و سرژ گناربری هستند. ستاره سابق سیتی مدعی شد هنوز برای این مقایسه ها زود است و او و گناربری فقط یک بازی است که برای بایرن مونیخ به میدان رفته اند.

 

لروی سانه گفت: "امروز من برای اولین بار پوشیدن لباس لدرهوزن (لباس سنتی باواریایی ها) را امتحان کردم، آنها البته کمی تنگ و ناآشنا هستند، اما من فکر می کنم که در طول روزها و سالها به این لباس عادت خواهم کرد."

 


با توجه به حضور زوج سانه و سرژ گنابری، هواداران بایرن اخیرا از القابی چون "گنانه" یا "سانابری" که ترکیبی از نام دو بازیکن است استفاده کرده اند. لروی سانه در این رابطه گفت: "من با هیچ یک از این دو لقب مشکلی ندارم. این هواداران هستند که باید تصمیم بگیرند کدام یک را بیشتر دوست دارند. هنوز نمی توان ما را با روبری (تلفیقی از نام آرین روبن و فرانک ریبری) مقایسه کرد. این دو بازیکن یک دهه بایرن مونیخ را رقم زدند، اما من و گناربری تازه یک بازی خوب در ترکیب این تیم داشته ایم.

 

ارتباط من با سرژ گنابری طی این سالها هرگز قطع نشد. ما در تیم های ملی جوانان با هم بازی می کردیم و حالا در زمین و خارج از میدان خیلی خوب با یکدیگر کنار می آییم."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها