أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۹۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
شاگردان نصرتی جام را بالای سر بردند؛
تالشی‌ها پس از پیروزی در فینال رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، در تهران جشن قهرمانی خود را گرفتند.
به گزارش پایگاه 598، ساعتی پیش تیم چوکا تالش که به تازگی سکان هدایت آن برعهده محمد نصرتی قرار داده شده است و با فرشاد پیوس تالشی‌ها همکاری خود را پایان داده‌اند، توانست در ورزشگاه پاس قوامین تهران با برتری یک گله در آخرین دقایق بازی مقابل استقلال ملاثانی، قهرمانی خود در لیگ دو را جشن بگیرد؛ دو تیم سرگروهان جدول رده بندی گروه الف و ب رقابت‌های لیگ دوم بودند که برای تعیین سرنوشت نهایی مسابقات امشب در تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

 

پس از این قهرمانی، شاگردان نصرتی در جشن قهرمانی شرکت کردند و مدال‌های قهرمانی را دریافت کردند و سپس جام قهرمانی را در ورزشگاه پاس همدان بالای سر بردند؛ جالب آن‌که برخلاف مسابقات لیگ برتر و لیگ یک، چندان در قاب جشن قهرمانی چوکا تصویری از مدیران کت و شلواری دیده نمی‌شد! ضمن آن‌که این جشن قهرمانی در حالی صورت گرفت که به دلیل کرونا، چوکا از حضور هواداران پرشمار خود محروم بود و آن‌ها در سکوت ورزشگاه پاس قوامین جام را بالای سر بردند.

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها