أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۷۹۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
ستاره برزیلی در مظان اتهام؛
باشگاه مارسی ادعای جدیدی علیه نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن مطرح کرده است.
به گزارش پایگاه 598، دو هفته قبل دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی در دیداری جنجالی در دومین هفته از لیگ یک فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و در شبی که پی اس جی با ستاره های نامدارش مغلوب شد، اتفاقات جنجالی فراوانی در میدان رخ داد. درگیری هایی که در نهایت منجر به محرومیت دو جلسه ای نیمار و شش جلسه ای لایوین کورزاوا شد، اما حالا ماجرا ابعاد جدیدی پیدا کرده است.

 

 

نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد باشگاه مارسی ادعای جدیدی علیه نیمار مطرح کرده که ممکن است منجر به افزایش محرومیت این ستاره گرانقیمت بشود. این باشگاه مدعی شد نیمار به جز درگیری با ایلوارو گونزالس، در صحنه ای دیگر به هیروتی ساکای، بازیکن ژاپتی مارسی نیز توهین کرده و خطاب به او از عبارت " آشغال چینی" استفاده کرده است.

مارسی ادعا کرده تصویری از این صحنه در اختیار دارد که رفتار زشت نیمار را تایید می کند. این توهینی نژادپرستانه محسوب می شود و در صورت اثبات، ممکن است محرومیتی سنگین در انتظار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن باشد.

 

این در حالیست که امروز رسانه های برزیلی سعی در اثبات بی گناهی نیمار داشتند. رسانه Esporte Espetacular مدعی شد بعد از مشورت با متخصصان لب خوانی به این نتیجه رسید که گونزالس خطاب به نیمار از واژه "مونو" استفاده کرده که در زبان اسپانیایی معنای میمون می دهد. به هر حال به نظر می رسد هنوز پرونده جنجالی نیمار تمام نشده و ممکن است در روزهای آتی حکم جدیدی علیه این ستاره برزیلی و تکنیکی اعلام شود.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها